Ilse-en-Gerd-in-Thailand.reismee.nl

Dag 12 - Chiang Mai - Bangkok - Chumphon

We arriveren om 7 u in Bangkok na een goede reis. Gerd had onmiddellijk de aandacht van een plaatselijke schone. Binnen de 2 min zat ze naast Gerd op de bank met haar hoofd tegen Gerd haar schouder. Prullen aan Gerd haar haren, ze was zo sexy. Nadat we deze dame hebben buitengewerkt, houden we de deur van onze slaapcabine wijselijk op slot. Bangkok station stelt weinig voor. We moeten van het ene perron naar het andere, niemand verstaat Engels en het is er vuil. Wederom zijn we blij dat er nog westerlingen in de buurt zijn. Nederlanders dit keer. Zoals we konden verwachten, heeft onze trein weer een uur vertraging. We worden er al aan gewoon. Eens vertrokken verloopt de reis aangenaam. We komen om 10 na drie aan in chumphon. Richard staat ons al op te wachten. We gaan richting Resort maar stoppen onderweg eerst bij een vriendin van Richard om wat te eten. We houden het kort,we zijn moe en hebben het warm. We willen zo snel mogelijk het zwembad in. Het Resort is super. Alles is Spik splinter nieuw, en even mooi. zowel het huisje dat we krijgen als zwembaden en de rest van het resort. de ontvangst is heel hartelijk, de welkomstdrank staat al klaar. Na enkele halve liters bier besluiten we in ons bed te kruipen.