Ilse-en-Gerd-in-Thailand.reismee.nl

Dag 11 - Chiang Mai - Bangkok

De dag van vertrek uit Chang mai. We slapen uit en doen rustig aan in de voormiddag. Gerd heeft nog steeds enorm veel last van hare rug. Ze staat weer compleet uit den haak. Ondertussen heeft ze ook nog keelpijn en weigert haar stem soms. Airco heeft zo zijn nadelen. 'S middags trakteren Danny en Aida ons op een lunch in een prachtig open air restaurant. We eten tussen de watervallen,aan een rivier en prachtige bloemen. Het eten is Thais, lekkere frisse fruitshakes en de verschillende soorten vis zijn heerlijk. Het toilet is een bezoek meer dan waard. Nooit eerder gezien en nooit gedacht dat je een toilet " geweldig" kan vinden. We gaan terug naar Danny' s huis, nog efkes wat babbelen op hun terras en dan is het tijd om de bagage in te laden en richting station te gaan. Ons verblijf in Chang mai zit erop. We zijn hier heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het was heel plezant. Zowel Danny Zijne Engelse humor als Aida haar gevatte droge opmerkingen waren super. Niet te geloven dat deze mensen respectievelijk 73 en 71 worden in december. Onze slaaptrein vertrekt om 17 u00 die we maar net halen door het drukke verkeer. We nemen afscheid na weer enkele prachtige dagen te hebben beleeft. Op naar Bangkok. Een rit van 13 uren, waar we overstappen op de trein naar chumphon.