Ilse-en-Gerd-in-Thailand.reismee.nl

Dag 8 - Chiang Mai

Na een lekker ontbijt bij Danny en Aida vertrekken we naar doi Suthep. Een tempel boven op de berg waar ge meer dan 300 trappen voor moet doen. Wij pakken de lift :) de tempel is prachtig gelegen en geeft een fantastisch uitzicht over Chang mai. Er zijn veel monniken aanwezig maar duidelijk voor commerciële doeleinden. We besluiten nog een tempel te bezoeken ,gelovige bijtjes dat we zijn, omdat hij op de weg terug ligt. Wat pratat ligt heel afgelegen en lijkt verlaten,doch dit is niet het geval. Dit is een aangename verassing. Er bevindt zich een enorm grote boedha en het is hier heel mooi en rustig. Na een korte rust rijden we terug naar de stad. De dagelijkse avondmarkt is al in volle gang. Kilometers kraampjes. Je weet niet wat je ziet. We gaan eten bij o'malleys. Lekker Ierse kost. Weer eens wat anders dan rijst. Nadat we gegeten hebben gaan we over de markt. Een stukje toch,want dit is veel Te groot om alles te zien, Gerd gaat ondertussen een rugmassage laten doen. Door een verkeerde beweging heeft ze waarschijnlijk een zenuw geklemd.